خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه از توزیع بسته های غذایی در بین مردم مناطق محروم بخش سرفیروز آباد و دهستان های جلالوند و عثمانوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۰۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

 فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه،  از توزیع بسته های غذایی در بین مردم مناطق محروم بخش سرفیروز آباد و دهستان های جلالوند وعثمانوندخبر داد.

 

سرهنگ کامران هزارخانی گفت: بسته های غذایی شامل برنج ، روغن ،قند و … که توسط سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه تهیه شده بود در بین نیازمندان روستاهای بخش توزیع گردید. 

 

وی با اشاره به ارزش این بسته های غذایی افزود : ارزش هر بسته غذایی بیش از یک میلیون ودویست هزار ریال بود که به دست نیازمندان و محرومین رسید.

 

فرمانده سپاه عشایری استان کرمانشاه با اشاره به حضور حوزه مقاومت شهید صفر خوشروان و پایگاه های مستقر در منطقه سرفیروزآباد، از تلاش بسیجیان برای شناسایی و امداد رسانی به محرومین منطقه خبر داد و گفت: بسیجیان عشایری این مناطق با وجود اینکه به دلایل موقعیت جغرافیایی منطقه جلالوند و عثمانوند، خودشان از خیلی امکانات محروم هستند، اما با تلاش و نیت خالصانه خود درصدد کمک رسانی به مردم نیازمند هستند.

 

وی در پایان به خشکسالی ها و شرایط نا مناسب کشاورزان منطقه اشاره کرد و گفت: سپاه عشایری کرمانشاه همواره در تلاش برای خدمت رسانی به مردم منطقه است واز هیچ اقدامی برای رسیدگی به محرومین مناطق مذکور دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظرات