یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: موفقیت در دوران دفاع مقدس، مرهون مکتب مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۹۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قاسم فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در جمع پایوران و بسیجیان حوزه‌های این ناحیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد تا واژه‌های ارزشمندی احیا و به عنوان یک مکتب در جامعه اسلامی نهادینه و به سایر کشورهای آزادی‌خواه جهان منتقل شود.

وی فرهنگ دفاع مقدس را یکی از این واژگان برشمرد و افزود: در دوران هشت سال جنگ سخت نظامی که از سوی جبهه استکبار بر این کشور تحمیل شد همه ملت پای کار آمدند و واژه دفاع مقدس را به منصه ظهور رساندند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تا پیش از این در دنیا این واژه چنین نامی نداشت، گفت: پیروزی ملت ایران باعث شد تا رشادت و مقاومت فرزندان این کشور متبلور شود؛ دوران دفاع مقدس دارای گنج‌های گرانبها و ارزشمندی است که برای نسل ها قابلیت استخراج دارد و هر میزان تواناتر باشیم می توانیم بهره و اثر بهتری از آن نصیب خود کنیم

وی افزود: موفقیت در دوران دفاع مقدس، مرهون مکتب مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است. جوانان غیور این سرزمین با اطاعت پذیری از ولی فقیه زمان خود با فرهنگ برگرفته از مکتب عاشورا دشمن را زمین گیر کردند و امروز هر کجا نظام اسلامی ایران وارد می شود فرهنگ مقاومت و عزت را به آنجا تزریق می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ورود آمریکائی ها به منطقه را خودزنی محض دانست و گفت: استکبار جهانی با به راه انداختن جنگ های نیابتی تلاش در شکستن زنجیره مقاومت در غرب آسیا دارد، اما به حول و قوه الهی نتیجه این سیاست های خصمانه گسترش فرهنگ مقاومت در دنیا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات