استاندار چهار محال و بختیاری در جشنواره ره آورد سرزمین نور :
استاندار چهار محال و بختیاری در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور گفت: ما وظیفه داریم زینب وار، پیام دفاع مقدس را به نسل های امروز و فردا برسانیم.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۸۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهار محال و بختیاری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران و هنرمندان در انعکاس مفاهیم و ارزش های اسلامی و دفاع مقدس، گفت: نقش هنرمندان، شعرا، خبرنگاران و عکاسان ارزشی در انعکاس پیام و مفاهیم دفاع مقدس همچون نقش حضرت زینب(سلام الله علیها) در انعکاس پیام حماسه کربلا، اهمیت دارد.

وی ادامه داد: شهدا رفتند تا ما امروز باشیم و همانطور که سردارانی همچون سردار اکبری، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با نقش آفرینی خود در سوریه، باعث شکست داعش شدند تا دست این جنایتکاران به خاک کشورمان نرسد، ما باید خودمان مدیون شهدا و دلیرمردانی باشیم که با شجاعت و از خود گذشتگی، مقاومت کردند تا امنیت امروز حاصل شود.

عباسی تاکید کرد: امروز باید با صداقت با مردم حرف بزنیم و باید بدانیم در جای جای ایران و خوزستان، همه شهدا ناظر عملکرد ما هستند.

وی، تصریح کرد: بنده به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری از تشریف فرمایی جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان و مردم عزیز سراسر کشور در سرزمین های نور تقدیر و تشکر می کنم و معتقدم کشوری که نسبت به شهدا و ارزش های خود پای بند باشد، همیشه پیروز است و قدم گذاشتن در سرزمین های نور یعنی پای بندی به ارزش و فرهنگ شهدا.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ بر علیه ملت ما، هشت سال ظلم و ستم را بر ما روا داشتند تا مانع از صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای کشور شوند و این انقلاب را با شکست مواجه کنند و این در حالی است که طبق صحبتی که با برخی از سرداران سپاه داشتم، رونق اقتصادی شهرهایی همچون آبادان و خرمشهر قبل از جنگ تحمیلی، در شرایط مطلوب بود اما دشمنان همه چیز را ویران کردند.

عباسی گفت: چه کسانی آبادان و خرمشهر را ویران کردند و با چه هدفی؟ آیا با مردم خرمشهر مشکل داشتند؟ آیا با مردم اینجا جنگی داشتند یا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل داشتند؟ آیا عراقی ها و مردم شیعه این کشور با ایران مشکل داشتند یا کسانی آنها را هدایت می کردند و وادار به حمله به ایران کردند؟

استاندار چهار محال و بختیاری تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی، وقتی فهمیدند که رهبرانقلاب، تئوری جدیدی در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایران ابداع کرده و حکومت ظلم و ستم را از خاک کشورش بیرون نموده است، ترسیدند که این انقلاب در سایر کشورها هم سایه بیفکند و به همین دلیل، صدام را تشویق به حمله به ایران کردند تا مانع از صدور این انقلاب شوند.

وی اظهار داشت: سعی دشمنان بر این بود که جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند تا انقلاب اسلامی پا نگیرد و در دنیا موفق نشود اما این رزمندگان و این مردم بودند که در گروه های مختلف به جبهه های حق علیه باطل در طول هشت سال شتافتند.

عباسی با بیان اینکه شهدا از جان و مال خود گذشتند تا اسلام باقی بماند، گفت: شهدا آمدند و در این سرزمین از جان و خون خود گذشتند تا ایران و جمهوری اسلامی باقی بماند و ما وظیفه داریم همچون نقش زینب وار، پیام دفاع مقدس را به نسل های امروز و فردا برسانیم.

ارسال نظرات