توزیع ۳۶۵ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی در استان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از مصرف 9 میلیون لیتر بنزین یورو 4 دراین استان خبر داد و گفت :365 میلیون لیتر فراوردهای نفتی در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۸۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
لطف‌الله مسعودی در جمع اصحاب رسانه با تبریک پیشاپیش روز ۲۹ اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران اظهار کرد: مردم در این روز استعمار را کنار زدند و برگ زرینی در تاریخ ثبت کردند.

وی به وظیفه شرکت پخش فراورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: تامین و توزیع سوخت بر عهده ماست و عمده‌ترین سوخت‌ها چهار فراورده نفت سفید و نفت کوره و نفت‌گاز و بنزین معمولی و بنزین هلی‌کوپتر و هواپیماست.

این مسؤول به میزان سوخت توزیع شده در ۱۱ ماه اخیر اشاره کرد و گفت: ۱۸۵ میلیون لیتر بنزین توزیع کردیم که ۵ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.

وی افزود: نفت گاز یا همان گازوییل ۱۴۳ میلیون لیتر مصرف استان در ۱۱ ماه اخیر بود که ۴ درصد افزایش داشت و نفت سفید ۱۹ میلیون لیتر که ۱۲ درصد کاهش و نفت کوره یک میلیون و ۱۳۰ هزار لیتر و بنزین سوپر ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر که افزایش ۴۴ درصدی را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بنزین یورو ۴ به میزان ۹ میلیون لیتر در انی ۱۱ ماه مصرف داشتیم که سال گذشته چنین بنزینی در استان نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: سرجمع ۳۶۵ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی توزیع کردیم که ۶ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان داشتیم.

این مسؤول افزود: میزان یارانه فرآورده‌های نفتی در استان در طول ۱۱ ماه مبلغ ۳۶۵ میلیارد تومان بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار