خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان گفت: بیش از ۲۵۰ خادم از استان اصفهان برای خدمت رسانی به زائران یادمان‌های دفاع مقدس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۷۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ مسعود عابدی در گفت‌و‌گویی در اصفهان با اشاره به اعزام خادمان استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: خادمان استان اصفهان در ۲ بخش به خدمت‌رسانی به زائران می‌پردازند؛ بخشی در یادمان‌ها و مناطق زیارتی جنوب کشور و بخش دیگر در اردوگاه‌های استان اصفهان که محل اسکان زائران است، خدمت می‌کنند.

وی افزود: گروه نخست خادمان شامل ۱۶۶ نفر، طی چند مرحله و با توجه به ثبت‌نام خادمان و سهمیه اختصاصی استان اصفهان، اعزام می‌شوند که این خادمان پس از حضور در یادمان بیت المقدس، نسبت به فعالیت‌ها و برنامه‌ها توجیه می‌شوند.

مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان گفت: خادمان اصفهانی پس از حضور در مراسم و جلسه توجیهی که اساتیدی همچون حاج حسین یکتا در آن سخنرانی می‌کنند، به همراه خادمان سایر استان‌ها به مناطق و یادمان‌های مورد نظر اعزام می‌شوند و به مدت ۱۰ روز به خدمت رسانی به زائران می‌پردازند.

وی تصریح کرد: گروه دیگر خادمان استان اصفهان، از ۲۰ اسفندماه سال جاری در قالب ۲ گروه ۴۵ نفره برای خدمت‌رسانی در اردوگاه‌های شهید باکری، شهید عرب و شهدا که محل اسکان زائران اصفهانی است، اعزام می‌شوند؛ بنابراین می‌توان گفت: در ایام پایانی امسال و ایام عید سال آینده بیش از ۲۵۰ خادم از استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائرین یادمان‌های دفاع مقدس و اردوگاه‌های استان اصفهان، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

عابدی بیان کرد: هر ساله با آغاز سال تحصیلی، خادمان خواهر و برادر برای خدمت‌رسانی به زائران دانش‌آموز و پس از آن به دانشجویان در مناطق عملیاتی حضور می‌یابند و در ایام پایانی سال، بیشتر از وجود برادران در امر خادمی بهره گیری می‌شود.

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان برای کسب افتخار خادمی شهدا گفت: خادمان هر ساله در سایت کوله بار ثبت‌نام می‌کنند و کمیته خادمان شهدای استان اصفهان برای حضور این عزیزان در مناطق عملیاتی و خدمت به زائران، برنامه ریزی کرده و کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای آنان برگزار می‌کند.

مسئول کمیته خادمان شهدای استان اصفهان با اشاره به شکل‌گیری کمیته خادمین شهدا در شهرستان‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با تشکیل این کمیته‌ها در شهرستان‌ها و دسته بندی خادمان در قالب گروهان‌هایی، همانند دوران دفاع مقدس نیرو‌های آماده برای خدمت رسانی داشته باشیم و دیگر نیاز به فراخوانی هر ساله نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها