خبرهای داغ:
مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه امام رضا(ع) اصفهان با اشاره به افزایش ۲ برابری کاروان‌های راهیان نور گفت: ۵۰ کاروان از زائران غرب شهرستان اصفهان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۷۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ علی خیراللهی در گفت‌و‌گویی در اصفهان، با اشاره به افزایش ۲ برابری کاروان‌های راهیان نور سپاه ناحیه امام رضا(ع) اصفهان اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ زائر در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۲۵ اسفند سال جاری لغایت ۱۰ فروردین سال آینده برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته، ۱۸ دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند، افزود: زائران به مدت ۳ روز از مناطقی همچون شرهانی، دشت عباس، شوش، فتح المبین، شلمچه، طلائیه و معراج الشهدای اهواز بازدید می‌کنند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه امام رضا (ع) اصفهان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائران تصریح کرد: ارائه بسته فرهنگی و کتابچه‌ای با موضوع شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در طول مسیر برای زائران در نظر گرفته شده است؛ همچنین مطالبی به صورت چاپی با عنوان «لقمه فرهنگی» و با موضوع خاطرات شهدا هر چند ساعت یک بار به زائران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به رعایت موارد ایمنی در طول اردو‌های راهیان نور گفت: همه زائران بیمه هستند و اتوبوس‌های اردو‌های راهیان نور از شرکت جوان سیر تأمین می‌شود.

خیراللهی با بیان اینکه اولویت اعزام‌ها، با کسانی است که تا کنون به این اردو‌ها اعزام نشده‌اند، افزود: ثبت‌نام زائران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران انجام می‌شود و عموم مردم به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و جوانان می‌توانند برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور و بازدید از یادمان‌های این منطقه، ثبت‌نام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها