خبرهای داغ:
یک گروهگ تروریستی ضد انقلاب که از سمت مرز‌های جنوب شرق ایران اسلامی قصد ورود و انجام عملیات و انفجار‌های تروریستی در یکی از پایگاه‌های مرزی را داشتند، با رشادت غیورمردان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۷۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر امام حسین (ع)، در روز های گذشته  یک گروهگ تروریستی ضد انقلاب که از سمت مرز‌های جنوب شرق ایران اسلامی در شهر سراوان قصد ورود و انجام عملیات و انفجار‌های تروریستی در یکی از پایگاه‌های مرزی را داشتند، با رشادت بسیجیان و غیورمردان سپاه قدس مواجه شده و ضربه مهلکی به بدنه این گروهک تروریستی وارد شد.
در این عملیات تروریستی چند خودرو و فرد انتحاری از گروهک تروریستی ضد انقلاب که قصد ورود و انفجار‌های پی در پی در یکی از پایگاه‌‍‌های مرزی را داشتند با مقابله رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سرنگون شدند.
در این عملیات یک خودرو و تعدادی از عناصر گروهک تروریستی ضد انقلاب، منهدم و به هلاکت رسیدند تا از اهداف شوم خود بازبمانند، در ادامه این عملیات یک فرد انتحاری نیز قصد ورود به پایگاه را داشت که با هوشیاری کامل رزمندگان لشکر امام حسین (ع) به هلاکت رسید.
همچنین ۲ تن از بسیجیان غیور و رشادتمند در جریان این درگیری زخمی شدند تا مانع از تجاوز تروریست‌های تکفیری و ضد انقلاب به میهن اسلامی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها