خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید و زمان نامناسب برای استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی گفت: خواست عمومی جامعه در این سه جلسه محقق نشد.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۷۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

خواست عمومی جامعه در استیضاح 3 وزیر محقق نشداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به طرح استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی اظهار داشت: رأی نیاوردن استیضاح سه وزیر در مجلس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

وی افزود: رأی آوردن یا نیاوردن استیضاح وزرا قابل پیش‌بینی نبوده و لابی‌گری دولت برای حفظ وزرای خود نیز امر دور از ذهنی نیست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان با پس گرفتن امضای خود تاثیر زیادی در ابقای این سه وزیر داشتند، تصریح کرد: در اینگونه اجماع‌ها شانه خالی کردن برخی افراد کسب هدف مطلوب را از مجموعه دور می‌کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید و زمان نامناسب این مهم بیان کرد: خواست عمومی جامعه در این سه جلسه محقق نشد.

رنجبرزاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: تعداد کم امضاکنندگان استیضاح نیز از دیگر دلایلی بود که باعث رأی نیاوردن استیضاح شد.

وی همچنین در رابطه با شایعه نفوذ رئیس مجلس برای رأی نیاوردن استیضاح وزرا گفت: من در این خصوص چیزی ندیدم اما معتقدم اگر آقای لاریجانی در جلسه میماند استیضاح ربیعی رأی می‌آورد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان از حضور خود در بین امضاکنندگان استیضاح کننده دو وزیر راه و کار خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات