خبرهای داغ:
مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان خبر داد؛

دست پُر صداوسیما مرکز اصفهان در ایام نوروز/ راه اندازی مجهزترین استودیوی خبری در بین استان ها

مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت: مرکز اصفهان تولید و پخش سریال های تاریخی بزرگی را در دستور کار خود در سال ۹۷ قرار داده اس، در همین زمینه سریال نوروز با ماهیت اقتصاد مقاومتی و به شکل طنز با نام «هیچ کاره» با حضور بازیگران ملی و بومی در کاشان تهیه و تولید شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۶۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ مسعود احمدی افزادی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه‌های مرکز صدا وسیمای استان در ایام نوروز و سال ۹۷ اظهار کرد: سال ۹۶ سال پرالتهاب برای کشور بوده وشاهد فراز وفرود‌هایی مختلف بودیم.

وی افزود: در تمام حوادث تلخ وشیرین از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن ودهه فجر، مناسبت‌های دینی، حوادثی، چون سانچی، سقوط هواپیما و زلزله‌ها خبرنگاران در تمام عرصه‌ها به خوبی حضور پیدا کردند.

مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران اصفهان همواره سریع، منصف، دقیق، عالمانه وعادلانه خبر را منعکس می‌کنند گفت: این امر، رکنی از ارکان اساسی جوامع پیشرفته است، داشتن خبرنگاران پیشرو واطلاع رسان شاخصه جوامع پیشرفته است.

وی اذعان کرد: امروز توسعه متوازن زمانی اتفاق می‌افتد که اطلاع رسانی به هنگام نیز رقم بخورد، تنگنا‌های مالی، مشکلات مالی وعدم تخصیص‌های ناتمام درسال ۹۶ اتفاق افتاد که البته ما مجاز به گفتن نداشتن‌ها نیستیم.

احمدی خاطرنشان کرد: ما تولید و پخش سریال‌های تاریخی بزرگی را در دستور کار خود در سال ۹۷ قرار داده ایم، در همین زمینه سریال نوروز با ماهیت اقتصاد مقاومتی و به شکل طنز با نام «هیچ کاره» با حضور بازیگران ملی و بومی در کاشان تهیه وتولید شد

وی اضافه کرد: برنامه غزلستان که مشاعره با لهجه اصفهانی واشعار اصفهانی در خانه مشروطیت با حضور دکتر آذرم تولید شده، درایام نوروز پخش می‌شود.

مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان پخش ویژه برنامه هایی، چون ستاره چینی و زنده رود وارتباط مستقیم با راهیان نور وبرنامه‌های متنوع تولیدی در حوزه کودک ونوجوان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده درایام نوروز عنوان کرد.

احمدی ابراز کرد: ویژه برنامه سال تحویل با نام «ناز نوروز» روز ۲۹ اسفندماه از ساعت ۱ بعد ظهر تا ساعت ۷ عصر در کاخ موزه چهلستون با حضور هنرمندان ومردم تهیه و پخش می‌شود و بعد از اذان مغرب ویژه برنامه تحویل سال نو با توجه به سالگرد شهادت امام هادی علیه السلام از گلستان شهدا پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به میلاد امام علی (ع) نیز برای ۱۱ فروردین ویژه برنامه‌های خوبی داریم، دو ویژه برنامه برای شهادت حضرت زینب به نام مدافعان حرم خواهیم داشت که شامل ۲ مستند است.

وی در ادامه از راه اندزای و ساخته شدن مجهز‌ترین حوزه خبری در بین مراکز استان‌های کشور در مرکز صداو سیمای استان اصفهان خبر داد و افزود: برنامه متنوع رادیویی، سیمایی و جتی راه اندازی کانا ل.‌های فضای مجازی با محتوا‌های مرتبط با ایام نوروز و گردشگری از دیگر اقدامات مرکز صداو سیما خواهد بود.

احمدی بیان کرد: بیش از ۱۰ روز است در حوزه‌های خبر، سیما و صدا در حال اطلاع رسانی درست و منطقی در مورد مشکلات بازنشستگان و کشاورزان هستیم.

در ادامه جلسه سید مجید زنجانی معاون فضای مجازی صداو سیمای استان از کسب رتبه‌های برتر این مرکز در سطح کشور در عرصه‌های مختلف خبر داد و گفت: در حال حاضر به صورت مستقیم دارای ۳۷ کانال سروش و تلگرام هستیم که در آن موضوعات خبری، رادیویی، گردشگری، صنعت و تجارت ارائه می‌شود.

در ادامه جلسه سید علی معصومی زاده معاون سیما مرکز صداو سیمای استان و همچنین سید محسن طباطبایی معاون خبر استان نیز به تشریح برخی از برنامه‌ها و رتبه‌های کسب شده در عرصه مرتبط با حوزه کاری خود در سطح کشور پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار