کشیک ایام نوروزی مدیریت درمان استان زنجان در طول تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۳۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروز ، بیمارستانهای تامین اجتماعی استان با ظرفیت 50 درصدی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

دکتر محمدی افزود: بیمارستانهای امام حسین (ع) و امید ابهر بعنوان بیمارستانهای تامین اجتماعی، در ایام تعطیلات نوروز ظرفیت 50 درصدی ارائه خدمات درمانی را حفظ خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی بخشها همچون اورژانس ، CCU ، ICU ، NICU با ظرفیت 100 در صدی به ارائه خدمات خواهند پرداخت، اظهار داشت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، این بخشها بصورت کامل و با ظرفیت صد در صدی به ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی و مردم شریف استان خواهند پرداخت.

مدیر درمان استان زنجان با اشاره به کمبود برخی تخصص ها، تصریح کرد: با استفاده مطلوب از نیروهای تخصصی موجود و با همکاری و تعامل شایسته ای که با دانشگاه علوم پزشکی استان داریم، امیدواریم خللی در روند ارائه خدمات به بیماران و مسافران نوروزی بوجود نیاید.

دکتر محمدی با اشاره به اینکه کشیک ایام نوروزی مدیریت درمان استان زنجان در طول تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود، افزود: بیمه شدگان و مسافران نوروزی هر گونه مسائل و مشکلات احتمالی موجود در حوزه درمان تامین اجتماعی را به شماره تلفن33424713  و سامانه پیامک10001420241  اعلام کنند.

 

 

ارسال نظرات