در مراسمی از خیرین طرح اکرام، محسنین و زکات شهرستان اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۹۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در مراسمی و با حضور مسئولین، از خیرین طرح اکرام، محسنین و زکات شهرستان اردکان تجلیل شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از خیرین نیکوکار در جهت حمایت از نیازمندان گفت: خیرین در راه کمک به مستضعفان از اهل بیت عصمت و طهارت الگو گرفته اند.
وی از نورانیت در قیامت، بی نیازی از مردم، آسایش و رفاه خانواده، طول عمر، رفع فقر، دفع بلا و افزایش رزق و روزی به عنوان برخی از آثار و برکات نیکی به دیگران یاد کرد و افزود:اگر چهار خصلت پناه دادن به یتیم، دلسوزی به ناتوانان، نیکی به والدین و مدارا کردن با زیردستان در فردی وجود داشته باشد خداوند خانه‌ای را در بهشت برای او بنا می‌کند.
محمدرضا خلیلی اظهار داشت: در سال گذشته از محل کمک‌های خیرین به کمیته امداد شهرستان خدمات حمایتی مختلفی شامل پرداخت‌های موردی، تأمین جهیزیه برای نوعروسان، مساعدت به ایتام و خانواده‌های بی سرپرست یا بد سرپرست، برگزاری دوره‌های آموزشی، ایجاد اشتغال، پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان، پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش و تعمیر مسکن مددجویان ارائه شده است و با ایجاد صندوقی شرایط دریافت وام برای مددجویان نیز فراهم شده است.
وی در پایان ضمن تشکر مجدد از حمایت‌های خوب خیّرین و مردم شهرستان اردکان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت: تأمین کالای اساسی، تعمیر مسکن مددجویان، تأمین جهیزیه، هزینه‌های درمانی بیماران صعب العلاج، ارتقای شاخص‌های بهداشتی، هزینه نگهداری از بیماران نیازمند، سبد کالا، تأمین هزینه لوله کشی گاز و پرداخت هزینه اجاره منزل مددجویان از جمله نیازمندی‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اردکان است که امیدواریم که با کمک مردم و خیّرین بتوانیم این نیاز‌ها را نیز هرچه زودتررفع کنیم.
ارسال نظرات