فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
حضرت زهرا (س) مقام بزرگی در نزد خداوند دارند جشن میلاد کوثر مدرسه سید الشهدا (س) با همکاری پایگاه نرجس خاتون (س) از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۹۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:از نظر اسلام ارزش انسان¬ها در پیشگاه خداوند متعال به تقوای آنان است. قرآن می¬فرماید: «یا أَیُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثی‏ وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوبًا وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ» «ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‏ها و قبیله‏ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (این‌ها ملاک امتیاز نیست) گرامی‏ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است!»
وی در ادامه افزود:طبق این آیه شریفه هر چه درجه تقوی بالاتر باشد فرد متقی نزد خداوند گرامی¬تر است و این درجات در میان انبیاء و معصومین علیهم السلام نیز وجود دارد که همه انبیاء از نظر درجات در یک سطح نیستند و در مرتبه انبیاء ملاکات و معیار‌های بسیار دقیقی است که خداوند متعال بر اساس آن‌ها بر درجات و مقام انبیاء می¬افزاید.
وی همچنین اذعان کرد:اما در مورد مقام حضرت زهرا (س) روایات زیادی آمده است که دلالت بر بزرگی مقام ایشان در نزد خداوند می¬کند.
ارسال نظرات