منبعی آگاه در فرماندهی عملیات «الانبار» از آغاز عملیات گسترده در صحرای این استان به سمت مرزهای عراق با سوریه و عربستان خبر داد و افزود: هدف این عملیات پاکسازی عناصر داعش است.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۷۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، یک منبع نظامی در فرماندهی عملیات «الانبار» از آغاز عملیات گسترده برای پاکسازی مناطق صحرایی الانبار به سمت مرزهای عراق با سوریه و عربستان در غرب این استان خبر داد.

این منبع آگاه امروز (چهارشنبه) به «سومریه» گفت: یگان تکاوران فرماندهی عملیات الانبار، نیروهای واکنش سریع پلیس الانبار و نیروهای عشایر عملیات گسترده‌ای را برای پاکسازی صحرای الانبار به سمت مرزهای عراق با سوریه و عربستان آغاز کردند.

منبع مذکور که نخواست نامش فاش شود، افزود: در این عملیات نیروی هوایی ارتش و ائتلاف بین‌المللی (موسوم به ضد داعش) نیز حضور دارند و هدف آن نابودی باقیمانده‌ها و مخفیگاه‌های داعش در صحرای غربی الانبار است.

به گزارش فارس،نیروهای امنیتی و نیروهای عشایری طی ماه‌های گذشته، کنترل شهرهای غربی آزادشده الانبار را در دست گرفتند و دهها تروریست برای مخفی شدن به صحرا پناه بردند.

در همین راستا، سیزدهم ماه جاری (اسفند) «قاسم مصلح» فرمانده عملیات الحشد الشعبی در بیانیه‎ای اعلام کرد که نیروهای الحشد عملیات خود برای پاکسازی بیش از 100 کیلومتر مربع صحرای غربی را از منطقه «عکاشات» در مجاورت مرز تا دشت الورج استان الانبار آغاز کرده‌اند.

ارسال نظرات