کد خبر: ۹۰۰۰۱۵۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: آذربایجان‌غربی در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب، هزاران شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایحان غربی، سردار محمد تقی اوصانلو در آئین بزرگداشت شهدای بدر و خیبر که با حضور مسئولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دلاور مردان آذربایجان‌غربی در پاسداری حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران، هزاران شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: راه شهدا ادامه داشته و پاسداران این مرز و بوم آماده فدا کردن جان خود در راه انقلاب و رهبری هستند؛ شهدای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال، با فدا کردن جان خود درس آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم را به همگان آموختند.

اوصانلو خاطرنشان کرد: شهدا ناظر برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر در ارومیه هستند و این مراسم در سایه خون شهدای والامقام برگزار می‌شود.

وی با خوش‌آمدگویی به سردار محمدباقر قالیباف، بیان کرد: محمدباقر قالیباف همسنگر شهیدان بزرگی همچون باکری‌ها، همت‌ها، باقری‌ها و شیرازی‌ها بوده و حضور این گنجینه ارزشمند دفاع مقدس در ارومیه مایه افتخار است.

 

ارسال نظرات