مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سربازی ولایت افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۴۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در سفر به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور از مقرهای مرزبانی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در جمع رزمندگان گردان حضرت امیر علیه السلام با تقدیر از زحمات و مجاهدت های رزمندگان استان در پاسداری از مرزهای جغرافیایی کشور، گفت: با وجود انواع تهدیدات از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح باید در بهترین وضعیت اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی و بنیه اعتقادی و معنوی قرار داشته باشند.

وی، با اشاره به نقش معنویت در صلابت و اقتدار نیروهای مسلح، وجه تمایز نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی با سایر کشورها را انگیزه اعتقادی دانست و با بیان روایاتی ازمعصومین علیهم السلام ارزش پاسداری از سرزمین اسلامی را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خطاب به سربازان جوان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و استفاده معنوی از این دوران طلایی برای مهارت آموزی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و تهذیب نفس به شمار می رود.

وی با تإکید بر ضرورت تقویت باورهای دینی سربازان و ایجاد روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی، گفت: شما رزمندگان مجاهد باید حضور در مناطق مرزی استان خوزستان که معطر به خون هزاران شهید گلگون کفن است را غنیمت بشمارید و از لحظه لحظه این زمان بهترین استفاده معنوی را داشته باشید.

ارسال نظرات