خبرهای داغ:
دومین نشست کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان قزوین با حضور؛ دبیران کمیته ها، به بررسی تولیدات و هماهنگی اعضای کمیته اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۲۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این نشست «علی هوشمند» گفت: بر اساس جهان بینی توحيدی هرآنچه در مسیر الهی قرار گیرد ارزش و ماندگاري خواهد یافت و هر کاري که براي خدا باشد از ارزش و اعتبار حقیقی برخوردار خواهد شد.
وی افزود: شهادت اوج کمال انسانی است، شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم دین بزرگی بر گردن ما دارند و بی شک برنامه هایی با موضوع و محتوای شهید برکات آشکار و پنهان فراوانی برای آحاد جامعه دارد.
این مسوول فرهنگی یادآور شد: تلاش ما در این کنگره بر آن است که در کلیه مراحل؛ طراحی، برنامه ریزی و اجرا با اهتمام مضاعف عمل کنیم و امیدواریم با بهره گیری از تجربه های پیشین و ظرفیت های موجود، کنگره ملی شهدا در سطحی قابل قبول برگزار گردد.
در ادامه این نشست «محسن کریمی»- مسؤول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره - برپایی نشست های کارشناسی، استفاده از ظرفیت های هنرمندان جوان، توجه به مقوله تولیدات فرهنگی فاخر در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه را لازم برشمرد.
گفتنی است:در این جلسه آثار و تولیدات فرهنگی اعضای کمیته فرهنگی در رشته های: چاپ و نشر، IT، ویژه نامه، تولید فیلم، اجرای نمایش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها