آتش‌سوزی در یک مکانیکی در ساری

بر اثر آتش سوزی یک کارگاه تعمیر خودرو در ابتدای جاده ساری به قائمشهر، خودروها در آتش سوختند.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۱۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نیروی انتظامی، اورژانس  و بیمارستان‌ها در حال جمع‌آوری اطلاعات حوادث شب گذشته هستند.

در خبرهای اولیه مصدومیت 13 نفر تأیید شده است، برخی منابع از بستری شدن سه نفر به‌دلیل سوختگی در بیمارستان زارع ساری خبر دادند.

با وجود سر و صدای مواد محترقه به‌نظر می‌رسد که حوادث منجر به فوت و قطع عضو در مازندران اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ساری از حضور آتش‌نشانان مرکز استان در 28 مأموریت خبر داد.

حسن کلانتری با اعلام اینکه میزان مأموریت‌ها نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است، گفت: با حضور به‌موقع نیروها وضعیت تحت کنترل بود.

وی بیان کرد: بیش از 200 نفر از نیروهای آتش‌نشانی ساری مشغول عملیات بودند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ساری از آتش سوزی کارگاه تعمیرگاه خودرو در ابتدای جاده ساری ـ قائمشهر خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه چند خودرو موجود در تعمیرگاه هم در آتش سوختند.

کلانتری دیگر حادثه چهارشنبه آخر سال را سقوط بالن کوچک آتش روی سقف یکی از واحدهای مسکونی خواند که منجر به آتش‌سوزی بخشی از سقف ساختمان شد و عنوان کرد: میزان آتش‌سوزی محدود بود که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی این حادثه هم تلفات سنگین مالی و جانی دربر نداشت.

برآیند اولیه از وضعیت حادثه در شهر ساری با وجود سر و صدای مواد محترقه نشان می‌دهد که تحت کنترل بوده، سال گذشته 97 نفر در چهارشنبه پایان سال مجروح شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند، همچنین نیروی انتظامی در مازندران بیش از 500 هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کرده و بیش از 50 نفر را تا قبل از چهارشنبه دستگیر کرده بود و اطلاعات آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

در مصاحبه‌ی یکی از مسؤولان انتظامی مازندران،  تعداد 13 نفر از افراد دستگیرشده دارای سابقه از گذشته بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها