صبح امروز پاساژ امیر کبیر واقع در تقاطع خیابان ایران و گوته به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و پس از اخذ دستور مقام محترم قضایی در معیت عوامل انتظامی و کارشناسان شهرداری منطقه پلمب شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۱۱۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،  پیمان حسین محسنی ؛ شهردار قلب طهران با اعلام این خبر افزود : با توجه به بررسی دقیق کارشناسی مبنی بر علل نشت آب از دیوارهای زیرگذر امیر کبیر و مشخص شدن اینکه بی توجهی  از سوی متولیان پاساژ امیر کبیر در سیستم فاضلاب است ؛ پس از ارایه تذکرات لازم ، نهایتا بامدادامروز با اخذ دستور قضایی تا رفع مشکل و ایمن سازی کامل محور ، این مرکز تجاری پلمپ شد.

وی افزود : نشت آب به حدی جدی است که کوچه جانبی پاساژ در حال فرونشست است و منجر به فرسایش خاک شده و احتمال وقوع خطر جانی برای شهروندان و کسبه وجود داشت .

شهردارقلب طهران ادامه داد : مسئولین پاساژ می بایست به قید فوریت نسبت به رفع این مشکل قدیمی و خطرناک اقدام نمایند تا مراحل قانونی بازگشایی طی شود .

محسنی در پایان ضمن تشکر از صنوف و کسبه بازار تهران که در انجام عملیات مقاوم سازی با شهرداری منطقه ۱۲ و سازمان آتش نشانی همکاری موثری را داشته اند، گفت : ما در حفظ جان شهروندان از هیچ اقدام قانونی مضایقه و کوتاهی نخواهیم داشت ، چرا که همه ما مسئولیم تا بتوانیم زندگی ایمن و آرامی را به همشهری های خود اهدا نماییم

ارسال نظرات