مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تکریم و تجلیل از مقام شهید جزء اصول اصلی انقلاب است چراکه شهدا از همه چیز خود گذشتند تا دین، انقلاب و حکومت ولایتی بر مملکت حاکم باشد.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۶۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عباس‌علی رضایی در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تکریم و تجلیل از مقام شهید جزء اصول اصلی انقلاب است، اظهار کرد: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا دین، انقلاب و حکومت ولایتی بر مملکت حاکم باشد.

وی افزود: شهدا رفتند تا انقلاب پای کار بماند و دین در جامعه جاری و ساری شود و باید این مهم را جزء باورهای دینی خود بدانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: ایثار شهیدان،جانبازان و آزادگان نباید فراموش شود و در بروکراسی‌های اداری و کارهای روزمره خسارت ببیند.

این مسؤول افزود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای موفق و روبه پیشرفت داشته باشیم باید فرهنگ ایثارگری را در جامعه پررنگ کنیم.

رضایی ادامه داد: ایثارگری فقط شهادت نیست و گره از کار مردم باز کردن و آنها را نسبت به نظام و انقلاب خوشبین کردن هم ایثار است و باید بیشتر شود.

وی با بیان اینکه ترویج روحیه ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی رضایت خدا را به دنبال دارد، گفت:  حرف‌های مردم همراه با درک مشکل مردم و تکریم آنان با نگاه ایثارگری مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها