رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۵۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید‌محمد بابایی در گفت‌وگویی از آغاز ثبت‌نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و اظهار کرد: آیین معنوی اعتکاف در 10 مسجد شهر و روستای بهشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتکاف پرورش جسم و جان است، افزود: انسان آمیزه‌ای از پرورش جسم و جان و به دنبال سعادت و کمال است و همچنین روح انسان نیازمند نیایش، مناجات و هم کلامی با منشأ قدرت‌هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر بیان کرد: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد جامع بهشهر از روز شنبه 19 اسفندماه آغاز و تا روز جمعه 25 اسفندماه در دفتر ستاد نماز جمعه بهشهر ادامه دارد.

این مسؤول تصریح کرد: ثبت‌نام در مساجد روستاها در ایام نوروز انجام می‌شود و در حال حاضر مساجد کارهای مقدماتی برای میزبانی از معتکفان را انجام می‌دهند.

بابایی اظهار کرد: آیین معنوی اعتکاف در مسجد جامع بهشهر (برادران و خواهران)، مسجد جامع رستم‌کلا (برادران و خواهران)، شریفیه رستمکلا (برادران)،  امام رضا(ع) حسین آباد ( برادران و خواهران)، امام حسن عسکری(ع) عسکر آباد (برادران و خواهران)، ملاباقر رکاوند (برادران و خواهران)، جامع ملا محله خلیل شهر( برادران و خواهران )، امام علی(ع) زاغمرز (برادران )، جامع زاغمرز ( خواهران ) و مسجد حضرت ابوالفضل یکه‌توت (برادران) برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آیین معنوی در مسجد جامع بهشهر می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر ستاد برگزاری نماز جمعه بهشهر واقع در خیابان هفت تیر از ساعت 9 تا 13 مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها