مسئول روابط عمومی بسیج دانش آموزی در گفتگو با «بسیج»:
ندافیان گفت: هر کاروانی در اردوگاه های سپاه و آموزش و پرورش مستقر می شود از 11 شب تا 5 صبح امکان تردد برای آنها وجود ندارد و این برای ایمنی بیشتر این سفرهاست.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۵۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

مجتبی ندافیان مسئول روابط عمومی بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: طبق روال هر سال برنامه راهیان نور بسیج دانش آموزی دو مرحله بود که افتتاحیه یکی از آنها از 22 مهر ماه در استان البرز آغاز شد و تا امتحانات آذر ماه ادامه داشت.

وی افزود: مرحله دوم از 28 دی ماه شروع و تا اسفند ما ه ادامه دارد. امسال تاکید قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسگری (ع) بر ایمنی سفرها بود و هر کاروانی در اردوگاه های سپاه و  آموزش و پرورش مستقر می شود از 11 شب تا 5 صبح امکان تردد برای آنها وجود ندارد و این برای ایمنی بیشتر این سفرهاست.

مسئول روابط عمومی بسیج دانش آموزی تصریح کرد: بالا بردن ایمنی و تاکید بر حمل و نقل ریلی برای استان هایی که این امکان را دارند جزء برنامه های ماست. در ستا د فرهنگی دانش آموزی برنامه های فرهنگی انجام شده و در وزه فضاسازی هر کاروانی در محل اسکان خود رزمایش شبانه و بازسازی عملیات ها را برنامه ریزی کرده است.

 

ارسال نظرات