به همت  سازمان بسیج رسانه استان کرمان   اتوبوس مطالبه گری به سراغ   صنف رستوران‌داران رفت و با حضور جمعی از خبرنگاران و مسؤولان مربوطه به صورت سرزده از چهار رستوران، دو سفره‌خانه و دو فست‌فود بازدید شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۱۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  به همت  سازمان بسیج رسانه استان کرمان   اتوبوس مطالبه گری به سراغ   صنف رستوران‌داران رفت و با حضور جمعی از خبرنگاران و مسؤولان مربوطه به صورت سرزده از چهار رستوران، دو سفره‌خانه و دو فست‌فود بازدید شد.

رئیس اتاق اصناف کرمان، رئیس اتحادیه صنف رستوران‌دارن، مدیر بهداشت محیط شهرستان کرمان و قاضی شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان کرمان در جریان این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت موجود رستوران‌ها به سوؤالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

محمدرضا بهرامی رئیس اتحادیه رستوران‌داران کرمان با اشاره به فعالیت 59 رستوران و سفره‌خانه در شهر کرمان به بازدیدهای دوره‌ای اتحادیه‌ از این واحدها اشاره داشت و عنوان کرد: نظارت‌های اصلی بر عهده بهداشت محیط است.

وی بیان داشت: اتحادیه رستوران‌داران به بهر‌ه‌گیری از متخصصان خود در سال حداقل دو نوبت بازدید از رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها و فست‌فودها انجام می‌دهد.

رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه بهداشتی 190

محمدباقی شهابی‌نژاد معاون بهداشت محیط شهرستان کرمان نیز با اشاره به فعالیت 17 هزار واحد صنفی در کرمان که به صورت دوره‌ای باید مود بازدید قرار گیرند، گفت: در این بازدیدها تذکرات لازم بهداشتی به رستوران‌داران داده می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی افزود: طی 11 ماهه امسال در بازیدهای بهداشتی که از اصناف کرمان صورت گرفته است، حدود 400 مورد دستور پلمب داشتیم و یک هزار واحد هم منجر به تعطیلی موقت شدند.

شهابی‌نژاد با اشاره به سامانه بهداشت 190 جهت دریافت شکایات مردمی عنوان کرد: ماهانه به صورت متوسط 200 مورد شکایت از طریق این سامانه به ما می‌رسد که باید طی 12 تا 72 ساعت به آنها رسیدگی شود.

ارسال نظرات