همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن؛

مراسم جشن میلاد کوثر ویژه خواهران شاغل در سپاه تهران بزرگ برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)، "مراسم جشن میلاد کوثر ویژه خواهران شاغل در سپاه تهران بزرگ" برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۰۰۱۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن،  به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) "مراسم جشن میلاد کوثر ویژه ی خواهران شاغل در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ" به منظور گرامیداشت مقام والای زن و همچنین تجلیل از مقام شهید، با رویکرد تبیین نقش زنان در ساختن جامعه ی ایده آل سه شنبه 22 اسفند ماه در سالن رشادی این سپاه برگزار شد. 

در این مراسم «سردار صابری» جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، «خواهر اصلانی» رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و جمعی از خانواده های معظم شهدا بخصوص خانواده محترم شهید مدافع امنیت کشور "شهید محمد حسین حدادیان" حضور داشتند.

در ابتدای این جشن باشکوه، حجت الاسلام والمسلمین محمد نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) " تهران بزرگ بیاناتی را پیرامون نقش زنان به عنوان رهبران اولیه هدایت فکری، اعتقادی و عاطفی کانون خانواده، در فروزان ساختن مشعل پرمهر صفا و صمیمیت در خانواده و حفظ اساس و بنیان این کانون هدایت و همچنین پی ریزی سعادت و سلامت در خانواده و جامعه و انتقال ارزش های دینی، ملّی، فرهنگی و اجتماعی در این دو عرصه مهم و تاثیرگذار عرضه داشتند.

در پایان این مراسم نیز از خواهران نمونه شاغل در سپاه تهران بزرگ و چند تن از خانواده های معظم شهدا بویژه خانواده شهید محمد حسین حدادیان تجلیل به عمل آمد. 

مراسم جشن میلاد کوثر ویژه خواهران شاغل در سپاه تهران بزرگ برگزار شد

مراسم جشن میلاد کوثر ویژه خواهران شاغل در سپاه تهران بزرگ برگزار شد

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار