نیکزادی پناه در مخالفت با استیضاح وزیر کشاورزی؛
نماینده مردم بم در مجلس گفت:‌ آقای حجتی زمانی که وزارتخانه کشاورزی را تحویل گرفت، در آن زمان وزارتخانه‌ای ورشکسته بود که آقای حجتی آن را رونق داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۹۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حبیب‌الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 23 اسفندماه 9) در جریان برنامه استیضاح محمود حجتی وزیر کشاورزی طی سخنانی اظهار داشت:‌ آقای حجتی جزو سنگرسازان بی‌سنگر دفاع مقدس انقلاب اسلامی در جبهه‌های جنگ بود.

وی افزود: در دوره سازندگی کشور، آقای حجتی در پست‌های مختلف مشغول خدمت بود و خوشبختانه در هر حوزه‌ای که فعالیت کرده، عمده کارهای او مثبت بوده است.

نماینده مردم بم همچنین تصریح کرد:‌ در استان سیستان و بلوچستان آقای حجتی استاندار بود استانی که سراسر ناامنی بود با تدبیر و دانش امنیت برای آن ایجاد کرد و مردم آن امنیت را حس کردند.

وی ادامه داد: برخی علمای علم مدیریت، مدیران را به سه گروه تقسیم می‌کنند که یکی از آن گروه مدیران قمارباز هستند، این دسته از مدیران در واقع قماربازی نمی‌کنند، اما چون آینده‌نگر، توسعه‌نگر و علم‌گرا نیستند، اینها به همان اصطلاح «شیر و خط» متوسل می‌شوند.

وی ادامه داد: دسته دوم این مدیران، مدیران سرایدار هستند که اینها هم همان وضعیت را دارند و از هیچ علم مدیریتی برخوردار نیستند اما فقط یک گروه هستند که باعث به وجود آمدن تغییر و تحول می‌شوند که آقای حجتی مجوز همان دسته است.

نیکزادی پناه اضافه کرد: مشکل ما این است که همیشه حال را نگاه می‌کنیم و گذشته را درنظر نمی‌گیریم، ما باید بدانیم که آقای حجتی زمانی که وزارت جهاد کشاورزی را تحویل گرفت، در واقع یک وزارتخانه ورشکسته را تحویل گرفت.
«امروز

علی‌رغم بی‌تدبیری گذشته آن وزارتخانه، می‌بینیم که سر و سامانی گرفته است و آقای حجتی زمانی که وزارتخانه متبوع خود را تحویل گرفت، بسیاری از اقلام آن زمان وارد کشور می‌شد ولی آقای حجتی آنقدر مأخوذ به حیا است که حاضر نیست این مسائل را مطرح کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که آقای حجتی یک وزارتخانه را از نابودی نجات داده است، هر چند کشاورزی ما نابود است اما چرایی آن را باید پیدا کنیم. اینها چه ارتباطی با حجتی دارد، چرا مورد را اینگونه مطرح می‌کنید. چرا مسائل را منطقه‌ای مطرح می‌کنید.

نیکزادی پناه ادامه داد: در دوران آقای حجتی افزایش تولیدات و صادرات را به وفور و روشنی شاهد بودیم و باید بگوییم که حوزه کشاورزی دارد سر و سامان می‌گیرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: آقایان نماینده! اجازه بدهید این مرد عمل بتواند کارهای خود را ادامه دهد و این ناراحتی که کشاورزان پرتلاش ما را تحت‌تأثیر قرار داده است حل شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقایانی که می‌گویند معاونان آقای حجتی پیر بودند، بدانند همین معاونان پیر بودند که باعث رونق در بخش وزارتخانه کشاورزی شدند و همواره تلاش کردند، حال باید از آن پرسید که آیا نیروی انسانی بود که به جای آنها منصوب شوند؟

نیکزادی پناه در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: آقای نماینده! مقداری انصاف داشته باشید، آیا درست است که حجتی با این شناسنامه شفاف را امروز بی‌عزت کنیم، کشاورزی ما منبع می‌خواهد و باید از اساس زیربنای این منابع و تخصیص آنها مشخص شود.

ارسال نظرات