مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بندرعباس برگزار شد

مجمع عمومی بسیجیان با حضور فرماندهان قرارگاه تحول محلات و مسئولین سپاه در سالن آمفی تئاطر حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۵۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛سردار ترابی  فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان؛ در  جمع بسیجیان  شهرستان بندرعباس گفت :سرباز بودن  و بسیجی بودن به عمل و حضور  در صحنه های  مختلف کشور است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب دست از  توطئه و دسیسه  بر نخواهند داشت اظهار داشت: باید دشمن رابشناسیم  و بدانیم با چه سلاحی به مقابله با آن بپردازیم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: آرامش و امنیت کشور را مدیون فداکاری های شهدا هستیم و راه ما راه حقانیت است و باید با آمادگی تمام به تکلیفمان عمل کنیم.

 

اباذر سالاری فرمانده سپاه  ناحیه بندرعباس در بخش دیگر مراسم مجمع  بسیجیان بندرعباس  فرماندهان قرارگاه  تحول محلات را مدافعان حریم ولایت عنوان کرد و بیان داشت: بسیجیان پرچمداران آزادی  خواهی و عزت کشور هستند و راه شهدا را ادامه می دهند.

وی افزود: بسیجیان بندرعباس با دستان خالی در مقابل تهاجم های پر تلاطم به دل دشمن زده اند و در محلات کار فرهنگی کرده اند.

 

گفتنی است ، بیش از 30 قرارگاه  تحول محلات در استان  فعالیت دارد  که  به  انجام  کارهای فرهنگی ؛ اشتغال زایی ؛سبک زندگی اسلامی ،اقتصاد مقاومتی با همکاری کانون های فرهنگی مساجد  و برخی ادارات در حال اجراست.

 

ارسال نظرات