فرمانده سپاه استان البرز:

298 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در البرز انجام شده است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت :در طول سال جاری 298 پروژه محرومیت زدایی دراین استان توسط سپاه انجام شده است.  
کد خبر: ۸۹۹۹۹۵۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح 30 پروژه عمرانی محرومیت زدایی که در شهرستان طالقان برگزارشد، گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان ماموریت ذاتی در راستای برقراری امنیت پایدار مردمی دارد  که  بیشتر ساختارآن معطوف این رسالت شده است.

 298 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در البرز انجام شده است

 

وی عنوان کرد: در کنار سایر نیروهای مسلح و امنیتی در تحقق  عنصر حیاتی امنیت پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه تاکنون توانسته ایم موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: ورود پیدا کردن سپاه در حوزه های مختلف امید و نشاط را به جامعه تزریق کرده و همچنان سربازان سپاه و بسیج فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خدمات رسانی به محرومان را سرلوحه کارخودشان قرار داده است

سردار مولایی افزود: بسیاری از مردم منطقه نیازمند دریافت خدمات و حمایت های مسئولان هستند و خداوند را شاکریم که کارهای بزرگی در منطقه انجام شده ولی با توجه به عمق محرومیت ها نیاز به کار و خدمت بیشتری احساس می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت :در طول سال جاری 298 پروژه محرومیت زدایی دراین استان توسط سپاه انجام شده است.

مولایی گفت: محرومیت در بیخ گوش استان تهران و در شهرستان های استان البرز وجود دارد، باورش سخت است ما در شهرستان فردیس بیمارستان صحرایی زدیم، این بدین معنی است که اگر ستون های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ضعیف باشد، سپاه ورود می کند و مبنای قوانین عمل می کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت : طرح جواد الائمه شامل بخش های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در 10 نقطه از این استان هم اکنون در حال اجرا است.


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: خدمات رسانی به محرومان همچنان یکی از راهبردهای اساسی سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان در حوزه عمرانی و زیرساختی، فرهنگی، درمانی، اقتصاد و معیشت و تربیتی ماموریت دارد، اظهارداشت: اصل هدف ما رفع محرومیت از استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها