مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت:گردان 505 محرم مایه افتخار و سند هویت افتخار امیز دهلران و استان ایلام است.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۱۵
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در یادواره شهدای 505 محرم که با حضور سخنگوی سپاه و خانواده شهید امینیان در دهلران برگزار شد، اظهار کرد: حماسه افرینی رزمندگان و شهدای این گردان به عنوان برگ زرین تاریخ دفاع مقدس مایه مباهات استان ایلام بوده و همواره در تاریخ افتخارهای این سرزمین ثبت هستند.
وی با اشاره به شرکت این گردان در بیشترین عملیات های حساس دوران دفاع مقدس افزود: شرکت در 9 عملیات آفندی و 3 عملیات پدافندی از افتخارات گردان 505 محرم است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام با اشاره به 117 شهید والا مقام این گردان از ایلام ، تهران، کاشان و مشهد گفت: شهدا با نثار جان خود از مرزها دفاع و موجب شکست دشمن شدند و امروز وظیفه ما دفاع از انقلاب و ارزش ها و حمایت از ولایت است که مردم بخوبی این مهم را در صحنه های مختلف نشان داده اند.
سردار حسینی افزود: مشکلات هیچگاه باعث نمی شود مردم از انقلاب و ارزش ها دست بردارند و مردم در طول این 40 سال در دفاع از انقلاب و ارزش ها و ولایت سنگ تمام گذاشته و این را ثبت و ضبط کرده اند.
یادواره شهدای گردان 505 محرم با حضور رمضان شریف سخنگوی سپاه و خانواده شهید امینیان فرمانده این گردان ،مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم به خصوص خانواده های معظم شهدا و رزمندگان این گردان در پارک شقایق شهر دهلران برگزار شد.

 

ارسال نظرات