مدیر پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی خبر داد
مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی از حضور 60 هزار دانش‌آموز در مسابقات لیگ علمی «پایا» خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم تا 20 فروردین ماه سال ۹۷ فرصت دارند در جشنواره «کارآفرین» ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۰۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، فرهام علیزاده مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی در خصوص «برگزاری لیگ علمی پایا»، اظهار داشت: یازدهمین دوره لیگ علمی پایا که بزرگترین لیگ علمی دانش‌آموزان جهان اسلام است، با هدف گسترش خدمت رسانی، اشاعه کارگروهی و خودباوری در عرصه علمی، برای همه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال بیش از 60 هزار دانش‌آموز در این مسابقات علمی شرکت کرده‌اند که در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و کشوری برگزار می‌شود.

مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه آزمون مقدماتی در سوم ماه جاری برگزار شد، از آغاز ثبت‌نام جشنواره «کارآفرین» و امکان ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم در این جشنواره تا 11 اردیبهشت ماه سال 97 خبر داد.

علیزاده با اشاره به برنامه‌های دیگر سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و آمادگی کنکور، جشنواره‌های مخترعین و بازدید از مراکز علمی، از جمله برنامه‌های دیگر سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

 

 

ارسال نظرات