مهندس مهرداد عظیمی در جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: باید با تکیه بر عوامل وحدت بخش جامعه در مقابل هجمه دشمن بایستیم.
کد خبر: ۸۹۹۹۹۰۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل صدا و سیمای استان در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر، گفت: مسئولیت و دغدغه سنگین است، از بسیجیان فعال در عرصه رسانه انتظار می رود با بصیرتی که دارند تحرکات دشمن را رصد کنند.

مهرداد عظیمی اظهار کرد: دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی تمرکز خود را بر روی جنگ نرم گذاشت ، لذا باید تاکتیک های جنگ نرم را شناخت.

مدیرکل صدا و سیمای استان تأکید کرد: مهم ترین و برجسته ترین فعالیت دشمن در عرصه جنگ نرم ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است .

عظیمی افزود: فضای مجازی پر از مباحث نا امیدی است و شما جوانان بسیجی باید این فضای نا امیدی را بشکنید.

وی؛ دین ستیزی، ایجاد تفرقه و دوگانگی، جدایی بین اقوام با نظام را از دیگر برنامه های دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: باید با تکیه بر عوامل وحدت بخش جامعه در مقابل هجمه دشمن بایستیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم طی سخنانی تأکید کرد:امروز هرچه داریم از شهدا داریم، مراقب باشید خدایی ناکرده خلاف راه شهدا قلم نزنید.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و مردم از مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی است و برای همین است که دشمن می خواهد بین مردم و حاکمیت جدایی بیندازد.

وی در پایان از همکاری صدا و سیمای مرکزاستان و دیگر اصحاب رسانه با سپاه و بسیج و پوشش مناسب فعالیت ها و عملکرد این دو نهاد مردمی تشکرکرد.

تجلیل از برترین های دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در پایان این مراسم انجام شد.

ارسال نظرات