حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریم سرافراز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)، گفت: انقلابی گری در گرو عمل به دستورات و منویات ولایت است.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۸۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در بازدید از رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه مرزی جنوب غرب کشور، با تقدیر از زحمات مرزبانان غیور، به تشریح برکات انقلاب اسلامی در کشور پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و نابودی نظام طاغوت، عزت و اقتدار اسلام و مسلمین در جهان احیاء شد.

وی، شاخصه های بارز حضرت امام خمینی(ره) را برشمرد و تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی مصداق حدیث شریف امام کاظم علیه السلام است که فرمودند: " رجلٌ مِن قم یدعو الناس الی الحقِّ، یجتمع معه قومٌ كُزبُر‌الحدید لا تزلهم‌الریاحُ‌ العواصف و لا یملّون مِنَ‌الحرب و لا یجبُنون و علی الله یتوكلون والعاقبه للمُتَّقینَ" .

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات عرصه بین الملل دچار تحول و تغییر شد و ملت ایران به عزت و اقتدار رسیدند و به استقلال و پیشرفت در عرصه های مختلف دست یافتند.

وی حضرت امام خمینی(ره) را احیاگر ارزش های ناب اسلامی خواند و گفت: مردم سالاری دینی از برکات انقلاب اسلامی به شمار می روند.

وی، انقلاب اسلامی ایران را متمایز از سایر انقلاب های بوجود آمده در قرنهای اخیر دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات ملت مسلمان ایران داشت.

این مقام مسئول، انقلاب اسلامی ایران را ادامه مکتب رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم الله و امتداد نهضت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دانست و گفت: همراهی آحاد مردم با حضرت امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و امروز نیز شاهد هستیم که بعد از 40سال دشمنی همه جانبه بدخواهان انقلاب اسلامی، با ولایت مداری و ولایت پذیری و انقلابی گری این ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بعنوان الگویی برای ملت های مظلوم منطقه و جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: انقلابی گری، که همواره مقام معظم رهبری بر آن تإکید می فرمایند؛ با شعار محقق نمی شود؛ بلکه باید در عمل انقلابی بود.

وی، افزود: در مسیر انقلاب اسلامی ایران نیز همچون صدر اسلام، همواره ریزش ها و رویش هایی بوده؛ جوانان برومند مدافع حریم آل الله و مدافع انقلاب اسلامی از رویش های بزرگ این انقلاب به شمار می روند که همواره پای آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، با بیان اینکه انقلابی گری به شعار و زبان نیست؛ ادامه داد: انقلابی گری در گرو عمل به دستورات و منویات ولایت است.

وی، هجمه های مختلف از سوی نظام سلطه و استکبار برای از بین بردن انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: بعد از شکست سنگین دشمنان انقلاب در جنگ سخت و تهدیدات گوناگون، بهره گیری از بوق های تبلیغاتی گسترده و فضای مجازی برای القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جنگ نرم دردستور نظام سلطه قرار گرفته و تلاش می کنند تا بین ارکان نظام فاصله انداخته و ملت را از ولایت و آرمان های اصیل انقلاب جدا کنند.

این مقام مسئول در پایان از اقدامات شایسته مرزبانان تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پاسداری از ارزش ها و مرزهای جمهوری اسلامی در جنوب غرب کشور، تقدیر کرد.

اهدای لوح و هدیه معنوی به فرماندهان یگان رزم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری پایان بخش این جلسه صمیمی در ستاد فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آبادان بود.

ارسال نظرات