خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: باید تلاش شود تا کمک به خانواده‌های نیازمند و آبرومند زندانیان در جامعه به یک ارزش تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان باید به یک ارزش در جامعه تبدیل شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان همدان به همراه مهدی  فضلی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل از سه خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان تفقد و دلجویی کردند و از نزدیک با مشکلات و خواسته‌های آنان آشنا شدند .

مدیر کل زندان های همدان  در این دیدار با تقدیر از خدمات ارزشمند انجمن‌ها به مددجویان تحت پوشش خود ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات موثر و مستمر به خانواده های مددجویان  اظهار کرد: باید تلاش شود تا کمک به خانواده های نیازمند و آبرومند زندانیان در جامعه به یک ارزش تبدیل شود.

حسن محمدیاری هدف  از این دیدارها را  بررسی مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده های نیازمند زندانی  بیان کرد و یادآور شد: لازم است شناخت مشکلات خانواده زندانیان  و حل آن را در دستور کار قرار دهیم تا آسیبی متوجه خانواده‌ها نشود.

در این دیدارها خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و از سوی مدیر کل زندان‌های همدان رهنمودهای لازم برای حل و رفع مشکلات آنها ارائه شد.

گفتنی است؛ بعد  از هر بازدید کارت هدیه از سوی مدیرکل زندان های استان و یک سبد ویژه  به عنوان کمک غیر نقدی توسط مدیرعامل انجمن به هریک از خانواده‌های یاد شده پرداخت و اهداء شد.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات