رئیس شورای سیاست گذاری قراراگاه راهیان نور وزارت جهاد سازندگی:
لاله زاد گفت: رژیم بعث عراق با حمایت های تسلیحاتی، قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت اما دیدیم که شهدا، با مجاهدت و ایثار خود، باعث شکست این رژیم و حامیانش شدند.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۶۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر، سیدمحمد لاله زار رئیس شورای سیاستگذاری قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد سازندگی در ویژه برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که به میزبانی وزارت جهاد در سالن شهید جهان آرا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: در این ایام، نسل جوان دوست دارند که در کنار خانواده هایشان باشند ولی فرمان اقا را اویزه گوش کردند و آمدند در ایام منتهی به سال96 در کنار شهدا باشند و سال گذشته 6 میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند و امسال هم رقم بالایی خواهیم داشت.


وی ادامه داد: حضور این زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس که به عطر شهدا مزین شده است، باعث انتقال معنویت دفاع مقدس به نسل امروزی می شود.


لاله زار تاکید کرد: وجب به وجب اینجا، به خون پاک شهدا آغشته است که همه با نیت الهی، پا به میدان جهاد نهادند و من به یاد دارم نوجوانی در دوران دفاع مقدس بودند که با سن 13 سال، اصرار می کردند که به خط مقدم جبهه بروند.


رئیس شورای سیاست گذاری قرارگاه راهیان نور خاطر نشان کرد: همه این عزیزان که پا به جبهه نهادند و به شهادت رسیدند، به عشق خدا آمده بودند تا در مقابل دشمن بایستند و باید گفت که انرژی مثبت قدمگاه شهدا به این خاطر است که تمام جهان تصمیم داشتند که این کشور و انقلاب را از پای در بیاورند اما شهدا با نیت خالص خود، در مقابل جبهه کفر ایستادگی کردند.


وی با بیان اینکه مهمترین پیام دفاع مقدس، پیام استکبار ستیزی است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش داشتند با ناآرام کردن کشور در اوایل انقلاب، باعث نابودی این انقلاب شوند اما موفق نشدند و بعد، دست به ترورهای وحشیانه زدند و بعد از ناکامی در این عرصه، تصمیم گرفتند با تحریک صدام، باعث جنگ این رژیم علیه کشورمان شوند و در آن شرایط حساس که ما اصلا آمادگی جنگ نداشتیم، رژیم بعث عراق با حمایت های تسلیحاتی، قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت اما دیدیم که شهدا، با مجاهدت و ایثار خود، باعث شکست این رژیم و حامیانش در دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.


لاله زار تاکید کرد: بعد از پایان دوران دفاع مقدس، جهاد سازندگی که در دوران جنگ علیه رژیم بعث عراق، نقش موثری در میدان های جبهه داشتند، به فرمان امام خمینی(ره) مشغول سازندگی کشور شدند.

ارسال نظرات