خبرهای داغ:
مسؤول اردویی و راهیان نور استان تهران از تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در اردوگاه شهید کلهر خوزستان با حضور کاروان‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۶۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

محسن زرگر با اشاره به مراسم برگزاری و تشییع دو شهید گمنام در اردوگاه شهید کلهر گفت: این مراسم پنج‌شنبه 24 اسفندماه ساعت 9 صبح با حضور مسؤلانی از سپاه استان تهران، کاروان های راهیان نور و مسئولان محلی شهرهای اندیمشک و ذزفول برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در کنار این مراسم، برنامه‌هایی همچون وداع با شهدا در شب قبل از مراسم، مراسم شام غریبان و همچنین مراسم سوم، هفتم و اربعین این شهیدان با حضور کاروان‌های راهیان نور و مردم شهرهای دزفول و اندیمشک برگزار می‌شود.

زرگر اظهار کرد: ساخت یادمان این شهدا نیز به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد که محلی برای زیارت کاروان های راهیان نور باشد.

مسؤول اردویی و راهیان نور استان تهران یادآور شد: اردوگاه شهید کلهر در کیلومتر پنج جاده اندیمشک به خرم آباد روبه روی دو کوهه جنب شهرک دو کوهه قرار دارد، این اردوگاه در زمان جنگ میعادگاه رزمندگان و انقلابیون آن زمان است.

وی ادامه داد: بسیاری از رزمندگانی که آن زمان در این اردوگاه تشریف داشتند به فیض شهادت رسیدند و برای رزمندگان استان تهران و لشکر 10 سید‌الشهدا همانند پادگان دوکوهه مکان مقدسی است.

وی در پایان گفت:  تلاش‌های بسیاری صورت گرفت که جهت تقدس بخشیدن به این مکان، پیکر شهدا در اینجا دفن شوند که در نهایت موافقت شد که دو شهید گمنام در این اردوگاه خاکسپاری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها