خبرهای داغ:

یادواره شهدای دانش آموزی امیدیه برگزار شد

یادواره ۲۳هزار شهید دانش آموز صبح امروز در مصلی گلزار شهدای شهرستان امیدیه با حضور جمعی از مسوولین استانی و محلی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۵۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

یادواره شهدای دانش آموز 8 سال دفاع مقدس امروز با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی دیگر از مدیران شهری شهرستان امیدیه همراه بود صبح روز سه شنبه 22 اسفند ماه برگزار شد.

این یادواره که به منظور گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز برپا شده بود با حضور جمعی از خانواده های شهدا و دانش آموزان پسر دبیرستان های شاهد امیدیه همراه بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان و معاونت اداره مشارکت های مردمی در جریان این مراسم ، با ذکر نکاتی به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز شهر پرداختند.

وی در قسمتی از سخنرانی خود گفت : یکی از سوالاتی که دانش آموزان از خود می پرسند وظیفه آن ها در برابر خون شهدا و آینده ایران است.

وی افزود : جواب این سوال، تلاش برای شناخت دشمن با بالا بردن سطح علم و توانایی و ایجاد آمادگی در خود برای مقابله با جنگ نرمی است که در صدد تغییر ارزش ها و از بین بردن میراث فرهنگی ایرانیان است.

این مراسم در نهایت با غبار روبی مزار شهدایی همچون شهید اسماعیل دقایقی اولین فرمانده سپاه شهرستان ، شهید ایرج دستیاری اولین شهید جنگ تحمیلی ، شهیدان میلاد بدری و ایوب رحیم پور از اولین شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای شاخص شهر پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها