نیمه اول دیدار الوصل و پرسپولیس با برتری نماینده کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۲۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیم‌های الوصل امارات و پرسپولیس در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C رقابت‌ها از ساعت 18:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 36 زننده تک گل تیمش در این نیمه بود.

برای تیم الوصل در این بازی؛ یوسف الزعابی، عبدالله الجنیبی، عبدالله جاسم، سالم جمعه، علی البلوشی، کاسرس، عبدالله النقبی، هزاع سالم، علی العمرو، لیما و رونالدو مندز به میدان آمدند. ترکیب پرسپولیس را نیز علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور تشکیلی می‌دهند.

به گزارش تسینم،دقیقه 4: الوصل می‌رفت توسط نقبی به گل اول بازی دست پیدا کند که ضربه او در حالت تک به تک با بیرانوند در دستان این دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه 6: سانتر فوق‌العاده صالح از جناح راست پرسپولیس درون محوطه شش‌قدم به لیما رسید، اما این بازیکن در کمال تعجب توپ را به اوت زد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.

دقیقه 22: پرسپولیس روی اشتباه دروازه‌بان الوصل روی خط محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که نعمتی با یک ضربه محکم و نه چندان با دقت این موقعیت خوب را از دست داد.

دقیقه 28: شوت محکم علیپور از فاصله 25 متری در دستان زعابی قرار گرفت.

دقیقه 36: ارسال ماهینی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر کمال کامیابی‌نیا به گل اول بازی تبدیل شد.

دقیقه 2+45: شجاع خلیل‌زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

ارسال نظرات