خبرهای داغ:
مسابقات قهرمانی هندبال جام شهدای برخوار شهرستان برخوار به صورت شش جانبه با حضور تیم هایی از شهرستان برخوار و شاهین شهر برگزار و نتایج آن اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۱۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مسابقات قهرمانی هندبال جام شهدای برخوار شهرستان برخوار به صورت شش جانبه با حضور تیم هایی از شهرستان برخوار و شاهین شهر برگزار شد.
تیم بسیج برخوار به مربی گری حمید کمالی در رده سنی جوانان اول شد، تیم گرگاب به مربی گری میثم حق شناس دوم شد و تیم شاهین شهر به مربی گری بهرام غلامی مقام سوم را به دست آورد.
تیم دولت آباد (مربی: حامد دهقانی) در ردا نونهالان، مقام اول را به دست آورد، تیم آموزش و پرورش (مربی: مهرداد داوری) دوم شد و تیم شاپور آباد (مربی: رستمی) نیز به مقام سوم دست یافت.
این بازی ها ویژه بانوان نیز به صورت چهارجانبه در رده نونهالان برگزار شد که در پایان از بهترین ها تقدیر شد.

ویژه برنامه اهدای مدال و جوایز با حضور مسوولان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در سالن غدیر آموزش و پرورش برگزار شد و از بهترین های هر رشته تقدیر شد.
تجلیل از دو خانواده شهید ورزشکار در رشته هندبال نیز در این مراسم انجام شد و از خانواده پیشکسوتانی که در قید حیات نبودند نیز تجلیل شد.
هم چنین به مناسبت روز زن از مادرانی که در مراسم حضور داشتند با اهدای شاخ گل تقدیر شد و در پایان نیز از نقشینه پدر ورزش هندبال در شهرستان برخوار تجلیل شد.

این بازی ها توسط هیات هندبال شهرستان برخوار و بسیج ورزشکاران شهرستان برخوار برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها