معاون روابط عمومی سپاه قمربن هاشم(ع) خبر داد:
معاون روابط عمومی وتبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اعزام اکیپ خبری و مستندساز برای پوشش جشنواره ره آور سرزمین نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۹۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضاتوسلی با اشاره به برگزاری جشنواره " ره آورد سرزمین نور" در اردوگاه شهیدباکری خرمشهر گفت: این جشنواره به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور یادگاران دفاع مقدس، زائرین سرزمین نور و مدیران ارشد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: پاسداشت یاد و نام و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و انتقال تجربیات دوران طلایی ایثار و حماسه به نسل جوان، از راه های مؤثر مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به الگوگیری ملت های مظلوم منطقه از فرهنگ دفاع مقدس گفت: انعکاس زوایای پنهان هشت سال حماسه و رشادت و شجاعت رزمندگان اسلام نیازمند حضور هنرمندان متعهد در این عرصه است.

توسلی با تقدیر از اصحاب رسانه ومطبوعات و همچنین همراهی مرکز صدا وسیمای استان چهارمحال و بختیاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، تصریح کرد:گروه مستندساز صدا و سیمای استان و اکیپ خبری برای تولید برنامه از جشنواره ره آورد سرزمین نور عازم خوزستان شد.

وی افزود: خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری بسیج ضمن همراهی با کاروان های زایران سرزمین نور در این جشنواره نیز حضور داشته و نسبت به پوشش خبری برنامه های راهیان نور تا آخرین اعزام کاروان ها فعالیت می کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اردوهای راهیان نور با حضور اقشار مختلف مردم در ایام نوروز از 26 اسفند ماه 96 تا پایان نیمه اول فروردین برگزار می شود و اردوگاه های راهیان نور در اهواز و خرمشهر برای میزبانی از زایران سرزمین نور آماده شده اند.

وی خاطرنشان کرد: از پنجم فروردین ماه 97 نیز اردوهای راهیان نور دریایی نیز برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: به مناسبت روز راهیان نور، برنامه روتین تلویزیونی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز به این امر اختصاص یافت و در ایام نوروز نیز برنامه های راهیان نور با همکاری صمیمانه رسانه ملی از شبکه های رادیو و تلویزیون استان چهارمحال و بختیاری پخش خواهد شد.

ارسال نظرات