خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ثلاث باباجانی گفت: اعزام گروه های جهادی و رسیدگی به زلزله زدگان از اولویت های کاری سپاه ثلاث باباجانی در نوروز97 است.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۸۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را به هموطنان عزیز به ویژه مردم زلزله استان کرمانشاه تبریک گفت.

 

سرهنگ امیر حمزه خزایی گفت:‌ سپاه همچون گذشته در همه ی زمان ها در کنار مردم بوده و خواهند ماند.

 

سرهنگ خزایی افزود:‌ سپاه خدمت به مردم را از افتخارات و وظایف ذاتی خود می داند و از زمان تاسیس این نهاد انقلابی روزی نبوده است که سپاه در کنار مسایل و مشکلات مردم نباشد و به آنها خدمت نکند.

 

وی بیان داشت:‌ خدمات رسانی در همه ی زمان ها بستگی به شرایط خاص خودش دارد و از این رو در شرایط کنونی نیاز مردم عزیز خدماتی در خصوص رفع مشکلات زلزله زدگان است.

 

فرمانده سپاه ثلاث باباجانی گفت:‌ با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال 96 قرار داریم سپاه شهرستان ثلاث باباجانی نیز متناسب با شرایط به وجود آمده در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی برنامه های را برای ایام تعطیلات نوروز در برنامه خود دارد.

 

سرهنگ خزایی عنوان کرد:‌ اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم شهرستان و ارائه خدمات در زمینه های گوناگون از جمله برنامه های سپاه در ایام تعطیلات نوروز است.

 

وی گفت:‌ اعزام تیم های پزشکی،‌ سرکشی از خانواده های نیازمند و کمک به اقشار ضعیف مناطق زلزله زده و ... از برنامه های سپاه شهرستان ثلاث باباجانی برای تعطیلات نوروز است.

ارسال نظرات