خبرهای داغ:
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز گرامی داشت شهدا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۷۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، متن پیام  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس به شرح زیر است:

"تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سرخم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد"                                                                                                                                            مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

 

سلام و درود بر ارواح مطهر شهدا، آنان که همه تعلقات را از خود بریدند و خود را مسافر آسمان کردند، تا گذرگاه بودن دنیا را اثبات کرده باشند و راز آزادی را بریدن از خویش ثبت نموده باشند. پس سلام بر شهدا و بر فرهنگ همیشه روشنشان. بر ما باد مرور خویش در بایدهای آنان و محک زدن خود در این غفلت گاه نسیان زا..

سلام بر شهادت که بزرگ ترین نتیجه انسانیت است آنان که که با گذشتن از جان استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند. آن پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و چنانکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند و به جهت همان ایثار، از خودگذشتگی، عشق و ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس ضمن گرامیداشت 22اسفندماه سالروز تاسیس بنیادشهید و روز شهدا، توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به تمامی خانواده های محترم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس ادای احترام  می نماید.

به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره) ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد و برای تمامی مسئولان کشور و به ویژه خدمتگزاران مردم در استان فارس  در این مسیر توفیق روز افزون آرزو داریم.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار