استاندار مازندران گفت: برنامه مدون یادواره شهدا به صورت هفتگی در استان پیگیری می‌شود و یادواره مردمی شهدای مازندران ثبت ملی شود.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۴۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی در روز گرامیداشت شهدا در سالن معاونت برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا به توفیق الهی نیاز دارد، اظهار کرد: هر وقت از قرب‌الهی فاصله گرفتیم با نارسایی و عدم موفقیت مواجه شدیم، در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خودمان گذاشتیم و به برکت خدنخون شهدا در موقعیت برتر جهانی قرار داریم.

وی با اعلام اینکه ما برای اداره کشور در گذشته اختیاری نداشتیم،گفت: تحقیرآمیزترین رفتار در گذشته با مردم کشور می‌شد و امام راحل راه عزت‌مندانه برای ما ایجاد کرد.

استاندار مازندران ادامه داد: دشمن برنامه جدی برای توقف جریان حق دارد و تلاش دارد سیاست خلع سلاح را برای کشور ما اعمال کند، از بدو پیروزی انقلاب استکبار لحظه‌ای برای توقف ایران اسلامی درنگ نکرده است.

این مسؤول با اعلام اینکه جنگ بر ما تحمیل شده است، افزود: این اقدام با هدف توقف انقلاب اسلامی بوده است اما شهدا انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده تا ما به قله‌های تراز دست پیدا کنیم، دشمن از ظرفیت در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و اگر ما آگاهی نداشته باشیم آنها از فرصت‌ها علیه ما استفاده می‌کنند‌

اسلامی با اعلام اینکه قانون جبر و زور در جهان حاکم است، افزود: جریان یمن به خوبی مبین این موضوع است، همه قوای منطقه تسلیحات پیچیده در اختیار دشمنان یمن قرار می‌دهد تا این مردم به اهداف خودشان نرسند و این موضوع نشان می‌دهد که قانون جنگل در جهان حاکم است‌

وی با اعلام اینکه استکبار هر روز به بهانه‌های مختلف مردم ایران را محکوم می‌کند، گفت: دلیل این موضوع ایستادگی مردم ایران است.

استاندار مازندران اضافه کرد: شهدا انتخاب شده هستند، لقمه حلال پدران و شیر مادران زمینه هدایت آنها به سمت شهادت فراهم شده است.

این مسؤول یادآور شد: عزت امروز را مدیون شهدا هستیم، مازندران دیار علویان است، مردم در مازندران همواره یاد خاطره شهدا را گرامی می‌دارند، برنامه مدون یادواره شهدا به صورت هفتگی در استان پیگیری می‌شود و یادواره مردمی شهدای مازندران ثبت ملی شود.

اسلامی با اعلام اینکه بحث بیکاری و اشتغال بدون نقش و مشارکت و پیش قدمی استان قابل حل نیست، ادامه داد: دولت بیش از حد مجاز بزرگ شد و امکان جذب نیرو در ادارات وجود ندارد برای برون رفت از این مشکل داستان برای ظرفیت‌سازی شود و زمینه اشتغال کوچک و خانگی در استان فراهم شود، بخشی در استان شکل گرفته و اقداماتی هم در دست برنامه‌ریزی است.

وی با اعلام اینکه در مازندران تولید کننده مناسبی هستیم، گفت: از ظرفیت موجود باید استفاده مناسب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها