خبرهای داغ:

همایش تجلیل از فعالان نماز در شرکت توزیع برق استان همدان برگزار شد

همایش تجلیل از فعالان نماز با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان در شرکت توزیع برق استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۴۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

همایش تجلیل از فعالان نماز در شرکت توزیع برق استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش تجلیل از فعالان نماز با حضور حسنی‌حلم رئیس ستاد اقامه نماز همدان، مدیرعامل، معاونین و مدیران واحدهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ابلاغ شده از سوی وزارت نیرو و توانیر اظهار داشت: همواره سعی ما بر این بوده که در راستای اشاعه فرهنگ نورانی نماز اقدامات خوبی انجام دهیم.

محمدمهدی شهیدی با اشاره به ابلاغ توافق‌نامه بین وزارت نیرو و ستاد اقامه نماز گفت: در راستای تحقق این مهم نیز دوره‌های مختلف آموزشی برای مدیران و کارکنان و توسعه و ترویج فرهنگ نماز صورت گرفته که امروز نیز از فعالان اجرایی نماز تقدیر می‌شود.

حسنی‌حلم رئیس ستاد اقامه نماز نیز در این مراسم با بیان اینکه نماز باید در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی ما مورد توجه باشد، عنوان کرد: ترویج اقامه نماز یک وظیفه عمومی است.

در پایان این همایش نیز نشست تخصصی با رویکرد مسئولیت سنجی و سلامت معنوی با حضور مدیران و فعالان اجرایی نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات