تعداد 40 نفر از خواهران و برادران بسیجی پایگاههای بسیج وزارت نیرو در قالب یک کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۹۹۷۳۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در حاشیه اعزام اردوی راهیان نور بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان سرهنگ پاسدار رضا لطیفی جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار گفت: زائران اعزامی باحضورشان وفاداری خود را به شهداء اثبات می‌کنند اگر امروز تاریخ انقلاب را مشاهده کنیم به دستاورد‌های متعددی پی خواهیم برد که حاصل خون این شهیدان است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس موفقیت افتخار و سربلندی امروز ملت ایران است که این سربلندی و عزت به واسطه ایثارگری و رشادت‌های شهداء در جنگ نابرابر ۸ ساله بدست آمده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی کشوری است که بدون امکانات و تجهیزات نظامی در شرایطی سخت در مقابل دشمنان ایستاد.

وی گفت: حضور در مناطق عملیاتی و پا گذاشتن در یادمان‌های شهداء توفیقی است که هرکسی به افتخار آن نائل نمی‌شود.

وی ابراز کرد: مناطق عملیاتی سرزمین مقدس مزین به خون شهداء است و امروز فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان از جایگاه بالایی برخوردار است.

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی مسئول بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که خدارا شاکریم که توفیق داشتیم در سازمان بسیج کارمندان استان در سال جاری تعداد ۲ کاروان از کارمندان استان افرادی که عاشق و دلباخته شهدا هستند را به یکی از برنامه‌های فرهنگی و اثر گذار اعزام کنیم.

وی افزود: در این کاروان زائران با شهداء تجدید پیمان می‌کنند و ادامه دهنده راه و اهداف آن‌ها خواهند بودند.

وی ادامه داد:، زیرا امنیت و آرامشی که امروز در کشور فراهم شده به واسطه خون پاک شهدایی است که با گذشت از جان و مال خود در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و این آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی بیان کرد: زائران در طول این سفر در مرحله اول نظم و انضباط را باید سرلوحه کار خود قرار دهند و در طول این سفر و حضور در یادمان‌های شهداء بهره کافی را از این مناطق ببرند.
 
وی گفت: اولین کاروانه در تاریخ 19 اسفند و دومین کاروان امروز با حضور 16 خواهر و 24 برادر به مدت 6 روز جهت بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه ، فکه، طلائیه، هویزه، اروندکنار و.. اعزام شدند
ارسال نظرات