خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ملایر خبر داد

مشارکت بسیج سازندگی ملایر در جمع‌آوری کمک‌های مردمی

مسئول بسیج سازندگی ملایر از مشارکت این نهاد در جمع آوری کمک های مردمی برای محرومین در هفته نیکوکاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۱۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

مشارکت بسیج سازندگی ملایر در جمع‌آوری کمک‌های مردمیعلی سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت کمک‌رسانی به محرومین  اظهار داشت: دستگیری از هم‌نوع باید جزء فلسفه وجودی خدمت به مردم باشد.

وی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی ملایر در هفته نیکوکاری گفت: در این راستا جلسه هماهنگی با ریاست کمیته امداد و ریاست آموزش و پرورش سه بخش سامن، جوکار و زند مرکزی داشتیم و در خصوص لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در کمک و امداد رسانی به پرسنل کمیته امداد مباحثی مطرح شد.

مسئول بسیج سازندگی ملایر خاطرنشان کرد: برپایی چندین چادر توسط بسیجیان با صندوق‌های کمیته امداد در محل و میادین اصلی شهر و استفاده از گروه‌های جهادی در حمایت و کمک به جمع‌آوری وجوهات نقدی و غیر نقدی از اقدمات بسیج سازندگی در این هفته است.

وی نقش بسیج سازندگی را  تشویق و ترغیب بسیجیان در راستای حمایت و مساعدت به کمیته امداد دانست و گفت: در توزیع و جمع‌آوری صندوق‌ها در بین اقشار مردم می‌توان از ظرفیت بسیج استفاده همه جانبه کرد.

سیاوشی در پایان سخنانش گفت: نیکوکاری، کاری حسنه و پر ثواب است اما باید این موضوع مختص دو یا سه روز نباشد و باید از ظرفیت‌های اقشار بسیج در این زمینه استفاده کرد تا بتوان خدمتی به خلق الله کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات