مدیر کمیته امداد تنکابن هدف کمیته امداد امام خمینی را ساماندهی فقرا دانست و گفت: کمیته امداد فقیر را تولید نمی‌کند بلکه ساماندهی می‌کند، آسیب‌های اجتماعی جامعه را جمع و هدایت می‌کند، هدف این کمیته است که این خانواده‌ها به توانمندی اقتصادی و فکری برسند و بتوانند روی پای خودشان استقلال پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۹۹۷۰۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌اکبر سیدی در گفت‌وگویی در شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنکابن حدود 3 هزار و 107 خانواده معشیت‌بگیر را در حمایت خودش دارد، اظهار کرد: مجموع مددجویان این نهاد در تنکابن حدود 3 هزار و 600 خانواده هستند که 3 هزا و 17 خانواده می‌توانند از معیشت بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: حدود ۲۶۰ بچه یتیم و طرح محسنین را تحت حمایت و از این مجموع حدود ۲۸۰ دانش‌آموز و ۵۹ دانشجو تحت حمایت این کمیته در شهرستان هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه ایام نوروز بهار همدلی‌ها است، خاطرنشان کرد: در بحث احسان اگر اتحادی را اهالی شهرستان تنکابن داشته باشیم می‌توانیم به این خانواده‌ها کمک کنیم.

این مسوول هدف کمیته امداد امام خمینی را ساماندهی فقرا دانست و گفت: کمیته امداد فقیر را تولید نمی‌کند بلکه ساماندهی می‌کند، آسیب‌های اجتماعی جامعه را جمع و هدایت می‌کند، هدف این کمیته است که این خانواده‌ها به توانمندی اقتصادی و فکری برسند و بتوانند روی پای خودشان استقلال پیدا کنند.

سیدی افزود: مراسم جشن نیکوکاری در این ایام در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد، حضور در مصلای نماز جمعه انجام شد و همکاران چهره‌به چهره خدمت خیران می‌رسند تا بتوانند زودتر واسطه خیر شوند و این کمک‌ها را برای خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی  تنکابن در پایان متذکر شد: کمیته امداد امام خمینی این شهرستان هم تا پایان سال برای جمع‌آوری کمک در خدمت خیران است و مردم می‌توانند به شماره حساب ۰۱۰۲۲۳۱۲۰۶۰۰۲ بانک صادارات کمک‌های خود را واریز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها