خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

رسالت کارمندان بسیجی، هدایت ادارات به سمت بسبجی شدن است

حجت الاسلام معبودی گفت: رسالت شما بسیجیان و نخبگان کارمندی این است که باید ادارات را به سمت اسلامی شدن هدایت کنیم و روحیه و تفکر جهادی و انقلابی را به یک مبنا در عمل ما قرار بگیرد
کد خبر: ۸۹۹۹۶۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در مراسم مجمع بسیج کارمندان استان قزوین حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: فرمانبری از خدا و نافرمانی شیطان باعث میشود تا و کسی که همراه اهل بیت است نجات می یابد و در غیر این صورت نابود می شود.

وی گفت: امسال، سال تکریم ارباب رجوع بوده و اگر این امر عملیاتی شود به دولت اسلامی به معنای واقعی نزدیکتر می شویم چرا که بحث عدم تکریم موجب ناراحتی مردم می شد. اصل تکریم این است که وقتی مردم وارد اداره ای می شوند باید با رضایت از اداره خارج شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار کرد: اخیرا مقام معظم رهبری بحثی را با عنوان ارتجاع مطرح کردند. از ابتدای انقلاب تا به امروز و با توجه به اتفاقاتی که در داخل و خارج کشور رخ داده، همه به این دلیل است که ما را به قهقرا بازگردانده و شتاب انقلاب را متوقف سازد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به هدف استکبار جهانی از پرورش گروههای تکفیری همچوت داعش و طالبان عنوان کرد: این تلاش ها و فتنه های داخلی که توسط استکبار ایجاد شد برای از بین بردن انقلاب بود و سعی آنها برگرداندن انقلاب به دوران قبل بود.

وی افرود: در اغتشاشات دی ماه بعضی افراد شعار ارتجاع را سردادند که هدفشان بازگشت به دوره جاهلیت و سیاه قبل از انقلاب بود.باید دید که چرا جامعه ای ارتجاع را می پذیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین ادامه داد: یکی از دلایلی که موجب می شود جامعه ای ارتجاع را بپذیرد خسته شدن مردم و نخبگان در ادامه مسیری که انتخاب کرده اند، خسته شده و اراده خود را از دست می دهند که این امر موجب بازگشت به دوره قبل می شود که این امر بسیار مهم است.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: از دیگر دلایل ارتجاع حیظ انتفاع انداختن رهبری جامعه است یعنی سعی بر تضعیف جایگاه رهبری که این از اهداف استکبار است.

وی ادامه داد: این امر در زمان پیامبر و پیامبران پیشین نیز نمود داشته است و سعی بر این داشتند که رهبر جامعه را از چشم مردم انداخته و نقطه قوت رهبر را به نقطه ضعف وی تبدیل می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: نتیجه قهقرا در جامعه دینی، تجمع مردم برای به شهادت رساندن امام حسین شد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه یادآور شد: دشمن امروز به شدت تلاش می کند که جایگاه رهبری را در جامعه تضعیف کند. باید بدانیم که اگر درایت و هوشیاری و تدبیر رهبری نبود، مردم بیدار و هوشیار نبودند و دوران جاهلیت و تاریک پهلوی همچنان برکشور حکومت می کرد.

وی اضافه کرد: رسالت شما بسیجیان و نخبگان کارمندی این است که باید ادارات را به سمت اسلامی شدن هدایت کنیم و روحیه و تفکر جهادی و انقلابی را به یک مبنا در عمل ما قرار بگیرد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها