خبرهای داغ:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: مردم استان کرمانشاه امیدوارانه منتظر شنیدن صدای بوق قطار درکرمانشاه هستند ولی با عملکرد مسئولان این اشتیاق در حال تبدیل شدن به رویایی دست نیافتنی است.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۴۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سیدقاسم جاسمی با انتقاد از روند تکمیل راه آهن غرب کشور، اظهار داشت: مسئولان امر وعده دهه فجر سال 96 را برای اتتاح این پروژه می دادند که این دهه هم گذشت ولی از افتتاح راه آهن کرمانشاه خبری نبود.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید علت عدم تحقق این وعده‌ها مشخص شود زیرا هر بار با این قول ها امیدواری در بین مردم ایجاد می‌شود که به نتیجه نمی‌رسد، بیان کرد: مردم استان کرمانشاه امیدوارانه منتظر شنیدن صدای بوق قطار درکرمانشاه هستند ولی با عملکرد مسئولان این اشتیاق در حال تبدیل شدن به رویایی دست نیافتنی است.

 

وی افزود: رئیس جمهور و وزرا باید به وعده‌هایی که در زمان انتخابات یا در طول دوره مسئولیت خود مطرح کرده‌اند، عمل کنند زیرا مردم را در انتظار نگه داشتن، امر پسندیده‌ای نیست.

 

جاسمی در پایان از روند تکمیل و بهره برداری از خط راه آهن کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: تامین اعتبار و تسریع در پرداخت بودجه مورد نیاز و فاینانس خارجی برای فعال سازی پروژه‌های بزرگ و ملی همچون راه آهن کرمانشاه به خسروی صورت گیرد

ارسال نظرات