خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خبر داد
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از 500یادواره شهید با همکاری و اتحاد همه دستگاه های اجرایی در طی سال جاری برگزار شده است، گفت: خراسان جنوبی 2هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۴۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

حجت السلام محمد تقی عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با گرامی داشت 22اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اظهارداشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک دستگاه فرهنگی است و رویکرد این سازمان ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی 2هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرده است، گفت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و ... جزو این شهدا هستند.

وی با بیان اینکه به مناسب های مختلف برنامه های متعددی در این سازمان برگزار می شود، عنوان کرد: هفته جانباز، سالروز ورود آزادگان وسالروز ولادت حضرت علی(ع) با عنوان پدران آسمانی از محوری ترین برنامه های این سازمان است.

عزیزی یادآورشد: ویژه برنامه پدران آسمانی توسط فرزندان شهدا هرساله در سالروز ولادت حضرت علی (ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در تمامی روستاها، بخش ها و شهرستانهای استان عنوان کرد: در طول سال جاری 500یادواره با همکاری و اتحاد همه دستگاه ها در سراسر استان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها