حجت الاسلم حق دادی گفت: یادواره شهدا در واقع پاسداشت و تکریم ایثار و اخلاص و ازخودگذشتگی است که شهدا به بهترین نحو آن را به انجام رساندند .
کد خبر: ۸۹۹۹۵۹۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

حجت الاسلام حق دادی،رییس حوزه علمیه امام مهدی اراک در یادواره شهدای روحانی شهرستان خنداب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای روحانی کشور اظهار داشت:تکریم شهدا در واقع پاسداشت و تکریم ایثار و اخلاص و ازخودگذشتگی است که شهدا به بهترین نحو آن را به انجام رساندند. سیره شهدا برگرفته از سیره ائمه معصوم (ع) است که بهترین پاداش یعنی رسیدن به قرب الهی و نزدیکی اهل بیت در بهشت برین را برای آن‌ها به ارمغان آورد.
وی با بیان اینکه شهادت بالاترین پاداش جهاد در راه خداست اظهار داشت: تکریم شهید و شهادت و خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه شما هر خوبی که در نظر بگیرید خوب تر از آن نیز وجود دارد، افزود: بالاتر از شهادت در راه خدا چیزی وجود ندارد.
حق دادی ابراز داشت: درسی که می‌توانیم از یادواره شهدا بگیریم این است که نظام اسلامی این ظرفیت را دارد و می‌تواند انسان‌های با عظمتی را تربیت کند.
وی با اشاره به ارزش خون شهیدان در جامعه اسلامی افزود: حضور مردم در مراسم یادواره شهدا بیانگر عشق و ارادت و سپاس مردم از خانواده های این شهیدان است که فرزندان رشید خود را برای پاسداری از ارزشها تقدیم کردند تا ایران اسلامی با عزت در مسیر دین و ارزشهای اسلامی حرکت کند.

حق دادی گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ و الگوی برای" ما می‌توانیم و خودباوری و اعتماد به نفس در جامعه است " و باید اساتید ما در دانشگاه‌ها این نگاه و فرهنگ را به نسل دانشجو که آینده کشور است القا و اینگونه این عزیزان را رشد و تعالی بخشند.


در ادامه گروه سرود بسیجیان شهرستان خنداب با موضوه شهدا اجرای هماهنگی داشتند و در پایان نیز با هدیه لوح و هدایایی به خانواده شهدا از انها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات