خبرهای داغ:
استاندار قزوین با صدور پیامی، 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و گفت: شهیدان رسالتی از جنس آگاهی و حرکت بر دوش ما باقی گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۸۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، با صدور پیامی 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت گه متن آن به شرح ذیل می باشد:
خورشید، بزرگ ترین مؤذن صبح است و شهید، والاترین مکّبر آزادگی، و کدام تکبیر، رساتر و فراگیرتر از شهادتینی است که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود؟!
در ادامه این پیام آمده است: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند و شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان همواره بیدار هستند.
در بخش بعدی این پیام آمده است: آری! رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را درهم می شکند، پس سلام بر شهدا که ایستاده پرواز می کنند.
در بخش بعدی این پیام آمده است: و ما خاکیان زمین نیز پاس می داریم 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا را که نه یک روز که همه روزها بلکه روز بزرگداشت حماسه سازان بی ادعای سرزمین ایران پهناور است، شهدایی که رفتند تا آسمان امیدمان آبیِ آبی بماند.
در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب همزمان با بزرگداشت این روز خجسته، سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان معمار کبیر انقلاب را به خادمان صبور و تلاشگر بنیاد شهید در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض نموده، برای این عزیزان توفیق خدمتگزاری بیش از پیش را از خداوند بزرگ خواستارم.
1001/پ3/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها