خبرهای داغ:
توسط مسوول امور فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت:
مسوول امور فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: طبق فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی، مهمترین عملیات فرهنگی کشور، راهیان نور می باشد و بر اساس دستورالعمل اجرایی در راهیان نور، هزار و ۳۰۰ نفر از همشهریان در مناطق عملیاتی و یادمان شهدا حضور می یابند.
کد خبر: ۸۹۹۹۵۱۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

سید جواد خسروری مسوول امور فرهنگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین در خصوص برنامه ریزی های فرهنگی در راهیان نور بیان کرد: طبق فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی، مهمترین عملیات فرهنگی کشور، راهیان نور می باشد و بر اساس دستورالعمل اجرایی در راهیان نور، هزار و ۳۰۰ نفر از همشهریان در مناطق عملیاتی و یادمان شهدا حضور می یابند.
وی گفت: کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور با دبیری وی و همکاری حوزه هنری و شهرداری، همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را در خلال بازدید از مناطق برای زائران تدارک دیده است.
دبیر کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور اظهار کرد: از روز دوشنبه ثبت نام علاقمندان از طریق حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهر آغاز شده و کمیته فرهنگی با چندین زیرمجموعه از جمله کمیته راهیان، روحانیون و غیره و با همکاری مرکز حفظ آثار و ارزش های اسلامی دفاع مقدس امور مربوطه را برنامه ریزی و اجرا می کنند.
خسروی عنوان کرد: با همکاری بسیج طلاب یک روحانی در هر اتوبوس، زائران مناطق عملیاتی را همراهی کرده و پاسخگوی سوالات شرعی و شبهات آنها می باشند‌.
وی افزود: ۱۶ گیگ محتوای فرهنگی در بحث نرم افزاری آماده سازی شده و همچنین بسته های فرهنگی شامل چفیه، سربند، جانماز، دعای عهد و زیارت عاشورا، تمثال امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و پیکسل عکس شهدا نیز در بین زائران توزیع می شود.
دبیرکمیته فرهنگی ستاد راهیان نور اضافه کرد: اعزام زائران در روز ۸ فروردین ماه سال ۹۷ بوده و در قرارگاه راهیان نور خرمشهر مستقر می شوند.
خسروی ضمن اشاره به مناطق بازدیدی زائران خاطرنشان کرد: زائران در ۶ منطقه شلمچه، طلائیه، اروندکنار، هویزه، دهلاویه و معراج الشهدا حضور یافته و از یادمان شهدا بازدید می کنند.
وی ادامه داد: برنامه افتتاحیه همزمان با ورود زائران به قرارگاه راهیان نور برگزار می شود و یک تیم فرهنگی این ۲۰ اتوبوس را همراهی می کنند.
دبیر کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور در پایان ضمن تشکر از حوزه هنری و سازمان فرهنگی ورزشی و سایر سازمان ها، ادارات و ارگان ها در امر برپایی این عملیات فرهنگی بزرگ اضافه کرد: بازگشت زائران روز ۱۱ فروردین در محل سپاه امام حسن مجتبی(ع) می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها